יום חמישי, 12 במרץ 2015

אני ואלכסה

ביקום מקביל אני ואלכסה צ׳אנג חברות. זה לפחות מה שנראה לי כל אחת חושבת שהיא רואה ראיונות עם אלכסה היא תמיד מצחיקה, לא לוקחת את עצמה ברצינות ונראית מאוד נגישה במיוחד שמדובר במישהי שהיא איט גירל כבר עשור ומבלה את זמנה בין לונדון לניו יורק. ואולי הכל זה פשוט פרסונה ציבורית שנועדה למכור לנו דברים שאנחנו לא צריכים עם חזות מגניבה וקלילה (היי ג׳ניפר לורנס) והיא בעצם ריץ׳ ביץ׳ שרודה בעוזרת האישית שלה. בכל מקרה כל התהיות הנ״ל לא יכולות להסביר את העובדה שמיד אחרי שראיתי את הסרטון הזה קניתי מה שיוחצן שם. לגמרי כמו שאמני השיווק תיכננו (אני אגרנית בגלל המסרים השיווקים מכל עבר לא משום סיבה אחרת ;))

אז אצתי רצתי לאתר של eyeko וקניתי שם את  ״מראה השטיח האדום של אלכסה״ וכדי לא לשלם משלוח הוספתי גם את המעגל ריסים. למרות שאני כלל לא משתמשת במעגל ריסים כי הריסים שלי די מעוגלות ואני עצלנית. האם זה היה שווה את הכסף? ובכן לא לגמרי.
ככה החבילה נראית(מתנצלת על האיכות צולם בסלולרי)


ואלה המוצרים
 סוואצ׳ים

אז איך המוצרים?
אני יודעת שהיה איזה הייפ סביב המסקרה של eyeko אבל אני לא התרשמתי במיוחד. מסקרות בדרך כלל עמידות עליי (ואני לא משתמשת במסקרות עמידות למים) ואילו המסקרה הזאת כל הזמן נמרחה וגם מבחינת אפקט לא היה מלהיב במיוחד. הצללית בסטיק לעומת זאת היתה מאוד נחמדה, הצבע של הצללית הוא הצבע האהוב עליי taupe שלטעמי מחמיא להמון צבעי עיניים. הצללית עמידה סך הכל וקל לטשטש אותה (עם האצבעות לפחות). המברשת מהצד השני מיותרת לגמרי, לא ברור מה המטרה שלה כי היא לא עושה כלום. המחיר של העפרון צללית קצת יוקרתי יש דברים דומים מחברות עממיות עם ביצועים דומים (כמו רימל). המעגל הריסים נראה לי שעושה את העבודה אבל אני כמעט ולא ניסיתי אחרים אז אין לי למה להשוות, הידיות עשויות בד דמוי קטיפה שנוח לאחוז בהם אבל מתלכלכות מהר.
גולת הכותרת מבחינתי זה האיילינר, בתור מישהי שרק בשנתיים שלוש האחרונות התחילה להתאפר, איילינר היה האתגר העיקרי. הטוש מאוד עדין אבל יציב הצבע שחור ועמיד ולי לפחות מאוד קל לצייר איתו קו זה בעיניי מוצר שבהחלט שווה את ההייפ וההשקעה (וכבר קניתי לפני שהנוכחי נגמר כי כזאת אני).
היה בחבילה גם רטייה (patch) להורדת נפיחות שאני שומרת ועוד לא השתמשתי אז אין לי חוות דעת עליו.
אפשר למצוא את המוצרים של eyeko באתר שלהם (שולחים לארץ ולפעמים יש מבצעים שווים) וגם באסוס.
מכיוון שאת הבלוג הזה אני חושבת לעשות כבר שנים יהיו פוסטים נוספים בקרוב (אגרנית גם של רעיונות וצילומים לפוסטים :) )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה